دل گفت ها
 
★★دل گفت ها ★★
 
 

 

شاپری!


شهریور است


گفتم شاید دوباره هوس رفتن کرده باشی


آخر این طور که می گویند


در این حوالی


ساده تر از من برای گم کردن پیدا نمیشود


تعارف نمی کنم


مردم اینجا هم گاهی دلشان تـنگ می شود


اما از قرار هیچ کس مثل من


به دوری تو نزدیک و به نزدیکی تو دور نبوده است


بین خودمان باشد


دیگر تو هم برای شب های چشم به راه این شهر


هیچ پیغامی نمی فرستی


حتی از دیر ترین دور دست پنهان خیال هایت


سلامی شبـیه یک بوسه!!.



سیروس جمالی


براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:دل گفت ها, :: 16:25 :: توسط : پریسا

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید خوب است که وقتی نفست بالا نمی آید کسی حرفهای بغض شده در گلویت را جایی نوشته باشد....
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ★★دل گفت ها ★★ و آدرس pari6920.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 417
بازدید کل : 376411
تعداد مطالب : 408
تعداد نظرات : 346
تعداد آنلاین : 1



آرشیو کد آهنگ